Saturday 17 December 2011

quiero









Ühel ilusal hommikul oootas mind selline üllatus. Minu kahjuks polnud ja just sellel päeval digikat kaasa võtnud ja ei saanud jäädvustada. See on üks põhjuseid miks ma armastan oma siinset kooli ja miks ma olen 12 klassist väga vamistuses. Siin on lihtsalt 12 kui kuningad, kes saavad kõike teha, näiteks: busad, portugali keel, mäest üles ronimine ja laskumine, serenaid õpetajate juures, öö koolis, õhtusöök koolis, ja igasugused üritused veel. Ootan huviga.
Kahjuks pole piltidel seda näda, kuidas lihtsalt kõik klassid olid ära soditud. Põhimõtteliselt oli terve kool ära soditud.  Aga soditud olid sellist mitte kõige ilusamat teksti.Päris huvitav oli lugeda. Õnneks minust polnud midagi kirjutatud. Osadest küll, kuid enamik mu klassist on väga toredad ja nendest ei saagi midagi hullu kirjutada. üritan leida mõne pildi juurde.

No comments:

Post a Comment