Friday 23 December 2011

Navidad

Navidad, navidad, hoy es navidad. Navidad, navidad, hoy es navidad. Navidad, navidad, hoy es navidad. Navidad, navidad, hoy es navidad. Navidad, navidad, hoy es navidad.Navidad, navidad, hoy es navidad.Navidad, navidad, hoy es navidad.Navidad, navidad, hoy es navidad.Navidad, navidad, hoy es navidad.Navidad, navidad, hoy es navidad.Navidad, navidad, hoy es navidad.Navidad, navidad, hoy es navidad.Navidad, navidad, hoy es navidad.Navidad, navidad, hoy es navidad.Navidad, navidad, hoy es navidad.Navidad, navidad, hoy es navidad.Navidad, navidad, hoy es navidad.Navidad, navidad, hoy es navidad.Navidad, navidad, hoy es navidad.Navidad, navidad, hoy es navidad. Navidad, navidad, hoy es navidad. Navidad, navidad, hoy es navidad - Mu kallis õde Kiara laulis seda 3 tundi jutti. Kas pole mitte jõulutunne?
Üleeile kulus päevake  sellele, et Natalia tuli meile külla ja siis jõime matet, sõime pannkooke moosiga ja Lemon Pied. Kuskil 3 tundi. Pärast läksin ma Aldiga linna, et jõulukinke leida perele. Kahjuks suutsin välja otsida vaid oma õele. Ostsin mingi sametist värmimisraamatu. Käisime ka Aldi vanaema külastamas. Külas oli ka Aldi tädi ja nõod. Jummel mind koheldi kui mingit lambukest. Olgugi, et mulle meeldib see natukene. Lähed külla ja kõik on nii lahked, sõbralikud, avatud, alustavad arutelusid - Ise ei pea midagi tegema, ainult seisma ja vastama. Otseses mõttes tip-top. Kuid, kui see kestab juba 4 kuud järjest hakkab see ära tüütama. Esiteks ikka peab vastama nendele tüüpilistele küsimustele: Kust tuled? On Eestis külm? Kas sulle see mate meeldib? Kas sulle assado meelidb? Igatsed kah peret, sõbrannasid?? Teiseks - nad lisavad fb kohe sõbraks, mis sest, et nad on  ainult paar sõna juttu ajanud. Õnneks on mul nii hea eesnimi ja perekonna nimi, et kohe täitsa suvakad lisada ei saa, aga kui nad teavad mu sõbrannasid või kes iganes kellega ma tol hetkel koos olen, siis leiab ruttu ülesse. Enamasti arvatakse mu nime Cretta, kus on kolm viga. Ja siis : Creta, Crete, Greta, Gretta, Grette. Perekonna nimest ei hakka rääkimagi. Kolmandaks: on juhtunud nii, et kui keegi näeb mind üle tee kaugelt, siis loomulikult peab üle tänava karjuma "GRETA; HOLA; COMO ESTAS???"   . Sellepärast mulle meeldib sugulastega olla, et nad ei pea mind mingiks blondiks turistiks. Nendega saab täies rahus olla mina ise. :)
Eile kulus päev sellele, et valmistasin otsast lõpuni piparkoogi maja. Suutsin kaks korda suhkru ära kõrvetada ja maitseaineid rohkem panna, kuid lõpude lõpuks tuli kogu värk nii ilus ja lahe välja. Vaevalt ma Eestis oleks sellist asja viitsinud katsetada. Kõik saab ju poest: taigna ja glasuuri. Nüüd ikka  vaatan retsepte, sest tahan ikka midagi Eestist kah tutvustada. Neile igal juhul hullult meeldivad piparkoogid.
Ega ma ainult Eesti värke küpseta. Tegelikult õpin ma väga palju Argentiina köögist. Vero " niii niii nii palju ei kokka", kuid mu kodune onu naine küll ja käin seal tihti külas. Ta käest sain ma ka maitseaine nelgi, peale seda, kui olin kõik poed linnas läbi käinud.
Eile, kui poes käisin ja megapikas järjekorras olin (30 inimest), siis mingi armas poiss emaga tuli minuga rääkima. Mulle meeldis, et neil oli endalgi kunagi vahetusõpilane Eva olnud :D Loomulikult kiitsid mu hispaania keelt. Kõik kiidavad :D Ma ei tea, kas see on sellest tingitud, et ma tulen mingist kaugest Euroopa riigist ja olen siniste silmadega blond või sellest ,et ma räägin hästi. Ei tea, kuigi ise tunnen kah seda, et kuidagi äkki oskan seda keelt rääkida :D Rääkisime terve selle aja, kui järjekorras olime.
Täna on jõulud. Ootan väga. Öö on veel vahel ning päeval pean kinke ostma minema, kuid tahan juba näha Argentiina jõule. Nii kiiresti ikka saabusid. Enne vahetusaastat, kui teiset blogisid lugesin, siis ma mõtelsin , et miks nad kirjutavad koguaeg kiiresti möduvast vahetusaastat. Nüüd ise kah. Appi see läheb liiga kiiresti. 4 kuud juba. See on tõesti üks kiiremini minemavaid aastaid :(  Igaljuhul 0 päeva jõuludeni, 7 päeva uue aastani, 9 päeva Argentiina reisini, 32 päeva Eesti ema sünnipäevani :)


Niisiis ilusaid jõule teile kõigile :)
Feliz Navidad para todos !

No comments:

Post a Comment