Saturday 5 November 2011

Pasala bien



 Koolinädal läks kiiresti, kuna reedel tunde polnud. Kõik õpetajad Rio Grandes läksid mingile seminarile. Mulle sobis, sest vaba päeva sai. Jälle. Neljapäeva õhtul toimus traditsiooniline koolipidu. Õigemini on siin traditsiooniks, et 11 ja 12 teevad  kooliaasta lõpus peo. Kokku tuli väga palju rahvast. Üks õps oli ka seal. Ta õigemini mu klassivenna ema ja oli vastutaja. Suht norm õps.
Enne pidu - vasakult Paula, mina ja Milli. Saime enne Milli kodus kokku. Ootasime mingi tund aega ühte sõpra, lõpuks ta ei tulnudki(tavaline)
Pidu toimus ühes quinchos 




Ühe kaheteistkümnendikuga. Armastan ta juukseid, need on nii krussis. 12dikel on hetkel ka serena, kus nad külastavad õpetajate maju: värvivad ennast ära ja söövad õpetajate külmkapid tühjaks.
Santiago ühe 12ga


Guadalupe, Candela ment ja Mirna
Peol tuntvusin 12-dikega . Minu üllatuseks teadsid kõik mu nime. Lahe, ma tundsin ainult 2 inimest sealt. Olen kuulus(heas mõttes). Küll nad pinnisid mult igasuguseid naljakaid küsimusi. Tüdrukud palusid veel, et ma poistele musi annaksin. "Greta, Greta, solo un beso"(Greta ainult üks musi). Mis ma ütlen selle peale - ma ei ole veel täielikult argentiinlanna.  Ma tõin oma kõige paremaks vabanduseks selle, et mul on eestis poiss olemas ja ma armastan teda väga (tegelikkuses ei vasta tõele).:D See on mind kogu aeg aitanud musitavate argentiinlaste eest. Siis nad jätsid mind vähemalt rahule.  Ma arvan, et muidu oleks järgnev nädal koolis väga kuulujuttude rohke.


Kuulujutud Argentinas on tavaks, levivad väga kiiresti ja vähemalt 75% nendest lugudest ei vasta tõele. Õnneks minu piirkonnas(TDF) ei ole see nii hull, aga põhjas on küll. Mu provints on igas mõttes väga teistsugune muust Argentiinast. Kuulan kogu aeg huviga oma ühte Põhja-Argentinas elavat vahetusõpilast. Ta räägib, et temast levivad igasuguseid jutte ja mis ei vasta üldse tõele. Noh tegelikult on asi nii, et ei tohi lihtsalt liiga palju lobiseda ja võõraste inimestega rääkida. Õnneks minust väga palju halbu/naljakaid kuulukaid pole, aga teised vahetusõpilased ei ole nendest pääsenud. Üks kuulukas minust oli selline, et ma käin ühe poisiga ja mis mul kõik temaga toimus. Kui ma teada sain, siis ma ainult naersin. Esiteks ma olin sellele tüübile põsemusi andnud ja ei midagi muud, ma isegi ei teadnud ta nime.  Mu kõik sõbrad ütlevad kah, et ma olen nagu ingel. Hullut korralik, õpin tunnis. 

No comments:

Post a Comment