Sunday 13 May 2012

18.päev.

Viimane päev oli olla Cordobas ja cillisime kesklinnas ringi. Läksime isa telole parandusse järgi ja jamasime minu digika parandusega kah. Muidu kui me laagris olime, siis mu hostisa läks telefoniga ujuma :D Mul on muidu enda digikas juba detsembrikuust katki ja otsisime Nikoni parandust. seal öeldi, et see mu enda viga ja viisime teise parandusse. Lubati nädalaga korda teha. Ei ole praegusekski kätte saanud :) Õigemini seda ei parandatudki ja saan katkisena 1. juunil kätte. :( ns
Terve päev oli jube palav , kuskil 35.kraadi.

Õhtul kinkisid mulle Betty ja Elvio Argentiina lipu, et ma neid mäletaksin. Elvi oli selle pakkinud 20 paberi sisse ja siis ühe karbi sisse ja siis viimane oli kriidikarbike. Mõtlesingi alguses, et kingivad mulle kriite, tegin hullu näo, et nii lahe kingitus. siis tegin karbikese lahti ja seal oli üks ümbrik. avasin ümbriku ja seal sees oli Argentiina lipp. Nii armas. Ütlesid, et ei ole midagi suur, kuid minu tegi see üks argentiina lipukene ülimalt õnnelikuks. Kohe kindlasti õnnelikumaks, kui mingi kallis särk. nad olid selle lipule kirjutanud:" Ühele väga erilisele inimesele, kes saabus Cordobasse. armastame sind, Elvio ja Betty :)" Nii armas.

ja loomulikult pakkisime oma kohvrid ära.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete