Wednesday 9 May 2012

11.päev -Cordoba loomaaed ja lõbustuspark


Neljapäeval läksime Cordoba loomaaeda. Sõitsime sinna poole ja suvakal tänaval nägin ühel seinal Eesti lippu. Sattusin täiesti vaimustusse, et mingis argentiina kooli seinal(cristo rey) on Eesti lipp.  
Cordoba loomaaed asub keset linna. See on suur looduslik vana park, koos üksikute loomadega. Loomi oli ikka väga vähe võrreldes Tallinna loomaaiaga ja nad olid nii kõhnad. Kõige rohekm jäid silma linnud, eriti need, kes jutukad olid. Üks küsis, kuidas mul läheb, mis mu nimi on ja et talle meeldivad kartulid. J
Peale rääkivaid linde läksime edasi suurtemate lindude juurde ja arvasime, et nemad ei räägi. Jalutasime ühest suurest rohe-sinakast linnust ja kuulsime, et keegi tegi seda wiutwui (see vile, kui tüdrukud poistest mööda kõnnivad, vast teate). Küsisin siis Sergiolt, et “Kas sa kuulsid seda”  “Ja”-sergio ütles. Siis ütles keegi väga madalal(tõsiselt madala) hääletoonil “Hola linda!” Sain šhoki, et see oli meeslind. Ma pidin krampidesse vajuma, kui sexikalt ta rääkis, see hääletoon oli ikka ülimalt madal.
sisenedes loomaaeda




nad jäid päris pikakas ajaks peeglite juurde.

ainult 1 elevant oli :(

Peale pahandada saamist











gonza oma sõpsiga

mina oma sõpsiga






kõhe, enne lendu

Pärast loomaaeda läksime kõrval olevasse parki. Suht igavad olid atraktsioonid, ma käisin ainult Sumbal (mingi värisev asjake)ja terminatoril. Terminator oli see, mis üle pea käis ja ainult mu hostisa oli nõus tulema. Gonza oli ikka väga kartlik -kui ma teda küsisin, siis ta isegi ei kõhelnud korrakski tulema, kohe ütles, et ta ei julge ::D

No comments:

Post a Comment