Wednesday 9 May 2012

14.päev - Üks kõrvetav päev


Terve päev olime jõerannas kivide peal ja võtsime päikest. Ma äraksin päikesetõusu ajal üles ja mõtlesin, et lähen ujuma varakult. Minu imestuseks olid jõe ääres 8 suurt kotkast. Oma üle poole meetri ja kaalusid vast 10-20 kilo. Kuna rahvast veel ei olnud tõusnud ja nii mõnus oli olla hommikuse päikese käes, kui veel kõrvetav ei olnud.  Tegin väikese uinaku ja kui üles äraksin, oli rand rahvast täis. Põhimõtteliselt kella 3 rannas ja vees. 6 korda määrisin 30 kaitsefaktoriga kreemi ja kui sööma kutsuti, tundsin, et seekord sai päikest veits palju. Põhimõtteliselt istusin 2 tundi varjus ja jõin vett.
Kui koju jõudsime, siis tädi Betty andis mulle aloe veerat, mis üpriski hästi rahustas mu põlenud nahka. Ja ma olin jälle ainuke, kes pidevalt oli kreemi päevitamise ajal määrinud ja ikka ära kõrvetas. :D
Kõik läksid kella 9 ajal magama. :D
Muidu oli kuskil 35 kraadi päeval::D






No comments:

Post a Comment