Saturday 12 May 2012

16.päev

Läksime Sandra suvilasse talgutele. Ta kolib järgmine aasta Cordobasse ja nüüd toimusid koristustööd. Pärast läksime linna maatükkide hindasid küsima. Mu pere tahab ka endale suvila ehitada Cordoba ligidale, et saaks suve veeta kuumemas kohas kui TDF.
Kuna nad jutustasid päris kaua, siis andis hostema mulle käsu, et ma otsiksin mate jaoks kuuma vett. Vero oli ennem kahest kohast kuuma vett küsinud, kuid mitte keegi ei valmista (põhjas juuakse enamasti terered, mis on külma veega mate). Tee ääres olid väikesed poekesed, akteegid, riidekauplused, kinnisvara pakkujad, saiapoeke jne. Jõudsin oma küsimisega apteeki, kus  müüja ja tema sõbranna lubasid mulle valmistada kuuma vett veekeetjaga. Nii armas.Noh igaljuhul samal ajal kuulsin teise naise terve eluloo ära. Päris huvitav oli. Ta isegi teadis, kus Eesti asub. Põhja-Argentiinas päris paljud ei tea. Igaljuhul. Ta sündis Buenos Aireses ja selles suures linnas on igasugust rahvast koos. Seal olevat Balti riikidest inimesi olnud ning niimoodi kuulnud sealsest elust :D Võrdlesime eluolukorda Argentiina erinevates paikades ja igasugust jama. Üldiselt oli väga huvitav, kuigi meil oli väga kõva vanusevahe. Argentiinas mulle meeldibki see, et tulevad mingid suvakad lihtsalt ligi ja nendega saab vabalt rääkida. Jutt jookseb koguaeg. Tihti on need sarnased teemad, kuid alati on huvitav jälle mingit uut arvamust kuulda. :)
Igal juhul Sandra ostis endale suure maatüki ja niitisime seal heina. Ma läksin endale veits lill korjama, et nad neid maha ei niida ja leidsin ühe vabalt kasvava katkuse. Loomulikult pidin ma seda katkust puudutama ja endale imepeenikesed okkad sõrme saama. Need olid nii peenikesed, et sa ainult tundisd, et midagi on sõrmes. 
Ma tean, et Argentiinas on igasuguseid ussitaolisi värke  ja loomaaias olid kah kõik demonstreeritud ning võttis junni jahedaks kui enda ligiduses kuulsin mingit susissevat häält. Õnneks ma ei näinud seda, kuid ikka kõhe igasuguste punaste, roheliste, sikssakiliste susisevate asjade suhtes. 





1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete