Sunday 18 March 2012

4 päev-Päev Las Grutase rannas


Hommikul kella 10 ajal oli pluss 35 kraadi - ülisobiv päev minna rannamõnusid nautima.
Valmistusime randa minekuks ja käisime  apteegis . Ostsime sääskede vastu igasuguseid kreeme 150 peeso eest ( umbes 30 eurtsi ) :D Mingi sääsk oli ikkagi eelmisel õhtul ellu jäänud ja oli purenund mu hostvenda, nii et tal oli 5 punni.  :O Mulle tundusid need igasugused ostetud aerosoolid, kreemid, küünlad, määrded täieliku  jaburusena, SEST SIIN EI OLE SÄÄSKESID OLLAGI.  Mina ei tea, miks nad just mu hostvenda purevad või on tal lihtsalt mingi foobia, mis tekitavad talle punne.  Tüüp ei julge isegi sääske tappa  käega :D Eesti on ikka täielik sääskede maa. Vähemalt  olen ma karastatud siinmail :D
Kell 10 oli rand rahvast täis. Otsisime endale sobiva paiga ja nautisime suve.  Mängisime vahepeal  palli, tennist, frisbeed.  Kuna meri oli mõõnas, siis ilmus lagedale üks saar ja meie rannanaabrid leidsid sealt kivide alt krabisid ja tõid näitamiseks.  Läksime kah Kiaraga sinna saarele. Kahjuks ei pannud jalatseid jalga ja suht valus oli kõndida mööda karbist maapinda. Leidsime kah krabisid ja nägime ühes suuremas lombis  raid.
Pärast läksime lainetesse suplema ja tagasi tulles oli meri kõvasti tõusnud. Kui ennem olime veest umbes 50 meetri kaugusel, siis pärast ujumist 10 meetri kaugusel.  Päeva lõpuks olid kõik suvitajad väga üksteise ligi  rannas nagu kilud karbis.
Mis mind täiega häiris oli see, et koguaeg käisid rannas müüjad kes karjusid:” ensalada de furtas, churros, helado jne”.  Ja kõike seda tegid mingil kõriseval hääletoonil ning iga viie minuti tagant kõndisid mööda :D Lõpuks läks meilgi kõht tühjaks kui koguaeg karjutakse, et mida head müüakse ja ostsime puuviljasalati. Maksis 15 peesot (3 eurtsi) ja oli ühes väikeses topsis. Vähemalt sai müüa õnnelikuks, sest korraga ostsime 5 salatit ehk kokku 75 peesot :D andis meile veel takkaotsa põsemusid :D
Rannas toimus ühistantsimine ja loomulikult pidime ka meie osalema:D
Kui õhtupoolikul koju jõudsime ja pesus ära käisime, tabasid meid kõiki ühesugused probleemid. Nimelt olime räigelt ära kõrvetanud. Ega rannas ei tunne kui tugev see päike on, kui jahutav tuuleiil käib üle.  Ei saanud liigutada ega astuda. Terve pudeli aloe vera kreemi kasutasime ära. Lahe oli see, et ma kasutasin rannas olles 4 korda 35 kaitsefaktoriga kreemi, kuid ikka olin tulipunane. Kõige hullem oli magama minna, kuna terve keha puudutab voodit ja kui ennast pöörata, siis nagu nahk läheks katki :S  Vaene Kiara, kuna ta oli ikka täiega neeger. Ta nahk oli täitsa must.

veidike eelmisest oost kah-Rio Grandest

teised olid vassud ja me Gonzaga chillisime.

Sapo Pepe ehk konn Pepe-mingi kuulus multikategelane vist.

kauplemine hoos

siis kui kloun tegi nalja

Argentina te amoo




´tahan veel








Vero leidis tegevust

ma kah


No comments:

Post a Comment