Tuesday 27 March 2012

6.päev -Cordoba - Altas Gracia

Öö oli väga palav, kõik aknad olid lahti ja puhurid töötasid.
Hommikul kell 9 äratas mind Luisiana (6 aastane plika) . Küsisin siis" Kas teised magavad?" Ta" jah". Kuna mu õde ja Luisiana on enamvähem ühevanused, siis vähemalt sain ma rahulikult olla.:)
Kuna Cordoba võttis meid väga palavalt vastu pluss 40 kraadiga, siis ei suutnud linnas vastu pidada ja läksime Cordoba ligidal olevasse linna Alta Graciasse.
Läksime municipali basseini ujuma. Ma sain lastepiletiga sisse ehk 12. aastastele mõeldud piletiga. Oleksin muidu 5 peesot juurde pidanud maksma :) Olime terve päeva seal. Päikest ei võtnud, kuna nahk oli veel väga valus rannapäevadest. Nautisime mõnusalt sooja õhku ja jõime matet.
Mäletan sellest päevast veel seda, et tegin ujumises väga kõvasti oma vennale ja isale ära. Argentiinas teavad ikka väga vähesed kuidas ujuda. Mu klassis on 21 inimest ja ainult poisid (5 tk), mina ja 2 tüdrukut oskavad ujuda:)
Läksin jäätist ostma ja sain umbes 20 inimese järjekorrast kohe ette. Kahjuks pidi ta mulle pettumust valmistama, kuna jäätist polnud :(
Õhtul jalutasime imeilusas linnas ja külastasime kiriku muuseumit.
Väga kiiresti ja varakult tuli öö kätte. Kuskil 9 ajal oli kottpime suvel.
meie grupp

alati


Add caption





tagahoovis







Sellised õitsevad puud on igal pool. Igat värvi, mis on nii ilus



Vero ja Gonza. Nii armas pilt.




No comments:

Post a Comment