Sunday 18 March 2012

5.päev - sõit Cordobasse


 Kell 8 hakkas 1100 km teekond Cordobasse pihta. Õnneks oli Las Grutases halb ilm ning mingit kahetsusmomenti ei tekkinud. Väljas oli + 21 kraadi ja tibutas.
Autos oli valus istuda, kuna tagumik valutas päikesest.
Rio Coloradoni valitses autos vaikus, kuna kõik tudusid(va autojuht). Tegime peatuse ja käisime suveniire vaatamas. Kõik asjad olid nii odavad. Lambanahast meetrine vaip maksis vaid 80 peesot (korruta 3, siis saab eesti kroonid ja kui jagada 6 saab eurod).
Olin väga vaimustuses, kui sisenesime La Pampa provintsi. Huvi pakkus see, et kunagi sai õpitud, et Argentiinas asuvad lõputud lagedad rohuväljad ehk pampad. Ja lõpuks nüüd saan ma seda ise näha. 

Igaljuhul oli võimas 300 km sirgel teel. Ma ei tea ühtegi muud provintsi, kus oleks ilma ühegi kurvita teed provintsi ühest otsast teise. Noh magama ma ei suutnud jääda, kuna kõike peab nägemaJ


Santa Rosas pidime maa alla vajuma. NII PALAV !!!Sain kah esimest korda tunnetada, mis see pluss 40 kraadi tähendab. Õudne, kui sul on suured kivimajad, asfalt on sama kuum kui saunakivid ja mitte üldse ei ole õhku. Peale selle, et meie kõhud olid tühjad (nagu alati). Loomulikult lõunapoikad teevad siestat ja jälle ei olnud mitte ühtegi restoranid või siis inimesi kelle käest küsida . L Õnneks ühe naise leidsime ja ta soovitas bussijaamast küsida. Õnneks leidsime ühebussijaama ligidal oleva pizzarestorani.
Sõit jätkus ja mul oli veits halb olla sellest kuumusest ja söögist. Vähemalt oli lõbus sõit, kuna mu vennake ajas väga huvitavat juttu lehmadest :D
Hilisõhtul jõudsime sihtpunkti ja saime kohe süüa J Enamus Cordobas oldud aega olime mu venna ristivanemate juures külas. Nad elasid ennem Rio Grandes, kuid kolisid 3 aaastat tagasi Cordobasse, kuna vanaema jäi majja üksinda.
Hea kuum õhtu koos jahutava puhuriga.:) väga tore,  kui valitseb 30 kraadi ka öösel












No comments:

Post a Comment