Tuesday 27 March 2012

7.päev - Cosquinis


 Hommikul läksin välja rõdule päikest tervitama. Mingid lapsed (üks umbes 7 ja teine 3) tulid küsima, et kas ma saia ei taha osta. Ma ei teadnud mida vastata, kuna äkki mu sugulased tahavad. Kustsusin siis tädi Betty rõdule (kelle juures ööbisime). Tüüp hakkas kohe karjuma, et lapsed värava juurest ära läheksid, kuna me ei taha mingit saia osta. Need olevat tänavalapsed, kes pidavat asju müüma, kuna mõlemad vanemad ilma tööta. Noh riided olid suht räbalad kah. Seisid kogu aeg kurbade silmadega.  Argentiinas leidnub selliseid lapsi päris palju, kuna tööd ei ole ja selle eest pannakse lapsed tööle.Miedoooooooo
Nagu ikka oli väljas palav. Noh 40 kraadikest, päikese käes, nagu ikka on kõvasti rohkem. Kuna meie kui lõuna rahavas, siis see palavus tapab. Läksime Cordobast välja Cosquini linnakesse, kus saime kokku  vastuvõttva pere sugulastega. Teekonnal sinna olid lihtsalt nii võimsad mäed. Unustamatu :!!!!!!!!!!! Võtsin terve teekond pilte mägedestJ
Nägime sugulasi  ja hostema hoiatas “ Grete OJO (grete vaata ette)”. Ma ei saanud alguses aru millel ta vihjas. Loomulikult poistekarjale, kes sugulaste juures olid :D Oli oma 10 minuvanust, kes kohe hakkasid mind igasuguste Eesti küsimustega pommitama, mis mulle üldse ei meeldi. Nii igav samadele küsimustele vasta, kuna see on väsitav. Ma olen õnneks oma hostvennaga rääkinud juba, et ta jutu teisele teemale viiks. Meil isegi selline signaal välja mõeldud, et ma teen krinksus naeratusnöo ja vaatan abistavalt otsa :D
Sõime assadot ja läksime hobustega sõitma. Kuna vahetusaasta täies hoos ja tahan kõik argentinapärast ära proovida, siis katsetasin kah . Mulle tegelt üldse mingi looma piinamine ei meeldi, kuna kardan, et nende selg võib katki minna. Võite ette kujutada, kuidas ma seal karjusin, aga ühe tiiru sain täitsa ise tehtud.
Läksime pärast jõkke ujuma ja tagasi sõit Cordobasse.



kanaassado

negritos


sai karjutud





churros

õhh

ühest linnast välja sõites olime 2 km pikkuse foori taga

No comments:

Post a Comment