Thursday 23 February 2012

3.päev-sõit Las Grutasesse


Kuna ma ei suutnud magada palavas õhuta toas, siis olin hommikul  kell 5 üleval ja vahtisin mingit igavat filmi ning kirjutasin kõik Argentiina pühad oma märkmikusse. Valmistasin teistele hommikusöögi .  Ning lõpuks kell 9 oli pere üleval.
Jätsime Jaraga hüvasti ja alustasime oma sõitu Las Grutasesse. Sõidu alguses näitas auto termomeeter, et väljas on 30 kraadi.
Esimene peatus oli Garayaldes.  See asus otseses mõttes keset patagoonilist kõrbet. Lihtsalt täiesti lampi üks bensiinikas. Mitte ühtegi mäge, puud,  maja, looma - olid ainult elektripostid. Kuna oli natukene tuult, siis lendasid ringi heinakerataolised ümmargused asjad. Nägin keerist :D
Väljas kiskus aina palavamaks. Seepärast külmetasin oma kurgu ära.
Keskpäeval jõudsime Trelewi. Võtsime bensiini ja väljas oli väga umbne. Tunnetasin esimest korda pluss 38 kraadi. NII PALAV. Lämmatav. Varjus oli isegi raske olla. Mõelda vaid, et ma juba 38 hädaldan, mis ma siis Cordobas teen, sest seal üle 40 kraadi. Mõtlesime lõunat süüa, aga kahjuks olid kõik restoranid suletud. NEED SOOJAMAPOIKAD TEEVAD JU SIESTAT.  Tiirutasime linnas ennem kui leidsime ühe jäätiseputka, kus müüdi ka empanadasid.  Nägime ainult 3 inimest jalutamas :D
Teepeal sõime empanadasid, mis olid minu elu ühed parimad. Ja lõpuks veel ananassi-vaarika-banaani jäätist. Argentiinas on lihtsalt niii hea söök. Hakkan kindlasti Eestis teile igasuguseid asju valmistama.
Sõitsime Puerto Madrynisse ja sealt edasi  Las Grutasesse. Lõpuks olime kohal ja väga õnnelikud.

Otsisime hotelli ja läksime randa. Ma pidin ära surema, kuna see oli lihtsalt nii super place. Nii kena rand ja papagoid  lendasid õhus. Pealegi oli mõnus õhtupoolik ja linn hakkas vaikselt elanema.
Käisime soojas ookeani vees ujumas. Õhtul chillasime kesklinnas. Kuulasime öiseid jazzbände ja tegin pilti sapo Pepega (mingi kuulus konn argentiinas):D
Kohtasin täiesti lampi ühte sõpra. Ta teenis räppides tänaval raha :D Ta peatus perega 3 päevaks Las Grutases ja läksid edasi Buenos Airesesse. Ütles, et ta käib reisil olles pidevalt turistlikes kohtades räppimas öösel, kuna iga kord on reisil olles raha vaja. Muidu ta sõnad on ülimalt head.
Öösel kell 1 käis põnev elu.  Vaevu sai tänaval kõndida, ilma et kedagi puudutaks.
Läksime lõbustusparki.  Sain ühe rõnga viskamismängu tasuta. :D müüa ütles, et ma maksma ei pea :D Mulle sobis. Pidi viskama ühe pulga otsa 1 rõnga . Kokku oli 6 rõngast. Peavõiduks oli meetrise läbimööduga suur pall. Ja kui mitte ükski sisse ei  lähe, siis saab väikese palli. Ma sain väikese palli J
Kas te teadsite, et argentiinlased kardavad kohutavalt sääksi. Eriti mu 13-aastane vend :D Ühe sääse pärast tekkib selline paanika. Ma olin see ainuke, kes neid Vero plätuga vastu valget seina tappis.  Esimesel õhtul oli meie korterhotellis 4 sääske.  :O Nii palju onju.
Garayalde



Gonza meistriteos teekonnal, kui tal ei olnud internetti



















2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete