Wednesday 1 February 2012

back

Olen reisilt tagasi. Eile hommikul kell 4 jõudsime. Nii kahju, et mu puhkus sai läbi. Hetkel tahaks tagasi natukenegi soojemasse kohta kui Rio Grande. Saabudes koju valdas ikka täielik temperatuurišhok nagu oli mul vahetusaasta alguses kui saabusin Eesti soojast suvest külmakõrbe. Nüüd on vahe ainult selles, et käisin Põhja-Argentiinas ja tulin Lõuna-Argentiinasse. Selle kuu aja jooksul muutus temperatuur lõunas märgatavalt. Ehk nüüdseks on see lühike Tierra del Fuego suvi läbi. Kui põhjas oli 35C-42 C, siis siin on hetkel 4C-8C kraadi. Veits külm on. Otsisin enda talvejope jälle välja, kuna asi on naljast kaugel. Eile, kui saabusime, siis teised läksid kohe magama. Mul ei tulnud und ja olin arvutis (netti polnud). Äkki märkasin, et mul nina kinni ja nohu. Suht mõnus on kui peale reisi on külmetus. Joon teed ja söön pannkooke dulce de lechega.
Hakkan reisiblogi kirjutama, siis kui saan kõik reisipildid enda arvutisse.

Reisist:
See kujunes arvatust hoopis teistusuguseks, kuna see planeerimatus annab tunda. Õnneks mulle sobis see planeerimatustus, kuna reis kujunes 10 päeva pikemaks :D Alguses pidime olema 2. jaanuarist 21. jaanuarini. Olime hoopis 2. jaanuarist kuni 31. jaanuarini. :D
Võtsime asju rahulikult. Capital Mandozasse ei jõudnud, kuid Mendoza provitsi külastasime küll.
 "Külastasime kohti, mida polnud näinud ja külastasime inimesi kedagi polnud aastaid külastanud. Tutvusime uute inimestega ja uute väikeste paikadega. "- võttis mu isa kokkuvõteks kui vanaemal külas käisime.

Reis oli väga tore ja ma ei kahetse, et ma oma perega reisile läksin ja mitte Yfuga. YFU Argentiina pakub  bussireisi Põhja-Argentiinas. Kestaks 2 nädalat ja bussiga sõit. Autoga on ikka kõvasti parem kui bussiga, sest saab rohkem vajalikke peatusi teha ja väga kiiresti läbida pikki vahemaid.
 Tahaks ainult oma yfu sõpru näha, kellega ma aasta alguses kohtasin. :( Ainult läbi neti saab teiste Argentiina võpide elu kuulda. :(
 Põhja-Arg on ikka nii teistsugune ja inimesed ning nende aksent erinev. Õnneks ma sain palju sõpru sealt ja saan nendega suhelda.

No comments:

Post a Comment