Tuesday 9 August 2011

ülehomme sõidan:!!

Nii imelik kui see ka ei oleks on mul juba ülehomme minek vahetusaastale. Ärevust veel ei , aga arvatavasti see tekib neljapäeva hommikul kui laevale lähen.Kes veel ei tea, siis lähen ma vahetusõpilaseks Argentiinasse Tulemaale. Lennuk läheb Helsinkist neljapäeval kell 16.30 ja maandub Londonis. Sealt läheb kell 21.30 lennuk Buenos Airesesse. 3 päeva kestab pealinnas aastaalguseseminar ja Siis lendan Tulemaale. Hetkel ma veel Argentiina sisest lendu ei tea, aga arvatavasti saan seminaril teada. Buenos Airesest Tulemaale on 3000 kilomeetrit. Perest võite lugeda eelmistest postitustest. Hostema saatis just ennem enda telo numbri mulle facebooki.

 Õnneks sai see sugulastega ärasaatmispidu kah peetud. Pidasin pühapäeval. Hakkas kell 14 päeval suure kuumaga ja lõppes õhtul kell üheksa. Ma täitsa imestasin, et meil nii kaua külas oldi, sest muidu sugulasega kestab 3-4 tundi. Päris palju sugulasi oli, kokku oli 24. Natukene vähem kui oli lõpetamise järelpeol , siis oli koos 33 sugulast. Kingiti palju asju, enamasti raha, aga sain ka 2 paari villaseid sokki, hõbeketi, mitu šhokolaadi, 3 kokkikarpi, pearätt, tomateid :), dollareid, lilli, näpunuku. Õnneks oli see pidu pigem lõbus kui mingi kurb. Keegi ei nutnud , aga selle eest esmaspäeva hommikul oli raske ärasaatmine isapoolsete vanavanematega. Üritasin tugev olla, aga vägisi kippus nutt peale ja siis hakkasid nemad ka nutma. Ätiga ( vanaisa) on ikka väga raske hüvasti jätta, sest ta on olnud mulle mu kogu elu üks lahedam inimene üldse. Vanaema ütles, et isegi kõige tugevamad murduvad, sest äti ei ole nutnud. Me kõik olime nii peedipunased näost. See selleks, muidu hakkan veel neid kirjutades uuesti nutma. 

Nädal  tagasi ütlesin, et hakkan kohvrit pakkima, aga mis parata, nii nagu ma nädal aega tagasi kapist selle välja võtsin, nii ta seisab praeguseni tühjana mul toas. Täna pean ära pakkima. Täiesti ulme, MA EI OSKA TERVET AASTAT ÄRA PAKKIDA. Keegi võiks aidata? Teate isegi seda kaalude värki. Õnneks on riided pestud, isegi mu talvejope, mida pidime pesema 2 korda. Nimelt esimesel korral kui see jope väljas kuivas, sittus mingi kärbes oma pruunika värvusega asja sinna peale. See oli tilluke ja arvatavasti teistele nähtav ainult luubiga, siis mulle jäi see lumivalgel jopel väga silma. Pesimegi uuesti.. Ma panen riided vaakumisse, siis võtavad need talve värgid vähem ruumi. Olen kerguse põhimõttel, nimelt kõik riided mis on kerged lähevad esmajärjekorras kaasa. Otsime isegi uue digika, mis kaalub hästi vähe. Tõesti ta on vanast päris palju kergem.

Hetkel harjutan hispaania keelt :D 










1 comment: