Tuesday 23 August 2011

alustame algusest

Päris palju aega on kulund viimasest postitustest. Mõtlesin küll enne aastat, et mina hakkan kindlasti iga nädal kirjutama, aga pean tõdema, et ma ei märkagi kui kiiresti see aeg siin läheb. Kuna päeval pole piisavalt aega, siis pean postitusi tegema õhtul. Postitamatuse põhjus võib olla see,  et iga õhtusöök on nii pikk ja nii palju nalja saab, et pärast õhtul lihtsalt vajud magama. ELO-l rääkisid vanad vahetusõpilased ( kes olid vahetusaastal käinud) , et alguses väsid väga ära kuna sa tutvud nii paljude inimestega, teed palju ning sa kuuled koguaeg mingit chinesi keelt. Kui aus olla, siis ma ei tahtud seda uskuda, kuid nüüd ma tõden, et see on sulatõsi.
Niisiis vahetusaastast. lõpuks on see alanud. Ma ei teagi millest nüüd alustada, sest  nii palju on juhtunud.

10.08.2011 ( kolmapäev , päev enne äralendu)
Lõpuks pakkisin ma oma kohvri. See pakkimine võttis päris  kaua aega , sest ma alustasin juba nädala aega enne äraminekut ja nagu ikka see venis ja venis, kuna ma ei suutnud otsustada. Teate seda kaalude värki, eriti mina. Hea , et ma üldse kohvri pakitud sain. Pagas tohtis olla üle ookiani lennul 23 kg ja käsipagas 8 kg, ülekilode eest tuli maksta. Mul oli ainult see probleem, et ma pidin lendma ju Argentiinas ühe siselennu kah ja mul tohtis olla pagas 15 kg ja käsikas 5 kg. Mina ülekilode eest kohe kindlasti ei maksa, sest asju saab ju alati juurde osta ja mis mõttega ma riiete eest veel rohkem juurde maksan, niisiis pidin ma otsustama. Päris raske oli valikuid teha, sest talveriided ( eriti talvejope ja talvesaapad) võtsid suurema osa kaalust ning minu enamus kleite pidi seetõttu maha jääma.Tegelikult ei lubanud mu ema  kah minu ohutuse mõttes kleite kaasa võtta. Horror mulle, ma ju põhimõtteliselt kannangi ainult suvel neid.   Tõmbasin vaakumkottidesse, kuna see võtab tunduvalt vähem ruumi.
Hommikul kella 10.00 olin minekuks valmis. Läksime Tallinna sugulase juurde ööbima, kuna
hommikul läks väga vara laev ja niikuinii tahtsime veel vajalikke oste sooritada. Ostsime kohvrile igaks juhuks väikesed lukud, mu passile väikese kotikese ( tähtsad dokumendid enda ligi),  kingituseks DVD, shokolaadi jm. Õhtuks sõitsime Viimsisse Henriettele külla. Nad olid vägeva õhtusöögi korraldanud. Kõik eesti toit: kartul, liha, hapukapsas-mõeldud mulle, kuna ma saan ju alles aasta pärast seda maitsta. Nad ostsid spetsiaalselt suvel hapukapsast.  tegime muffeneid. Läksime mere äärde jalutama ja hilisõhtul pakkisin veelkord asju. kaalusime mitu korda.


Jalutuskäik




11.08.2011 ( ärasõidu päev)
Ärkasime kella 5 ajal vist.
Hommik algas kerge enesetundega. Ma ei suutnud uskuda, et nüüd see päev jõudiski kätte. Ma arvasin, et mul tuleb suurem ärevus, nagu tuleb enne klaveri esinemist, kuid seda ei tulnud. Isegi mu vanaema oli rohem ärevuses.
Vaatasin telefoni, üllatusüllatus Sille oli mulle päris palju helistanud varahommikul  ja sõnumi saatnud. ..................................................................................... tomorrow will continue.

Üritan päevpäevalt nüüd tegemata jäänud postitused kirjutada.


No comments:

Post a Comment