Friday 12 August 2011

Jõudsin Buenos Airesesse

Jee, jõudsin BA-sse õnnelikult.
Kolmapäeval käisime YFU kontoris, kus saime aasta dokumendid. Ostsime veel tähtsamaid asju ja läksime Henriette juurde, kus pakuti mulle hapukapsast ja hommikul kamajogurtit.
Oli raske ärasaatmine Vantaas ja kui ma turvakontrolli olin läbinud,  võiski mu vahetusaasta alata. Nii lahe. Jõudsin õige värava juurde. Naljaks oli see, et enamus inimesi oli asiaadid. Mu esimene lennuk hilines tund aega, kuna mu naaber hilines. Ta täiesti nuttis, sest terve lennuk ootas teda. Rääkisime juttu kah. Ta elab Soomes, aga räägib koduse keelena vene keelt. Ta lendas edasi NY. Suht lahe tüüp oli, sest terve 2,45 tundi oli lahe. Maandumisel, nagu ikka, lennuk kõikus väga, kõik said korralikult karjuda. Nimelt olid megakohevad pilved ja kui pilve sisse lennata, siis sa vajud äkki alla ja tõused äkki ülesse.  Olin õnneks akna ääres ja nägin kõike. London on nii suur, kuid BA suurem.
Kes see ütles, et Heatrows on lihtne siltidest aru saada. 1. Ma ei näinud ühtegi minule selget silti inernist. Küsisin nõu ja sain lihtsalt rongiga 5 terminaali. See terminaal oli ikka väga suur. Pidin korralikult ootama. Siis nägin yfukaid , kuid nad kadusid silmist. BA oli lend nii hea, va lõpp, kus oli jälle väga jube. Lihtslt see aeg, kui lennuk hakkab madalemale  laskuma, siis tekkis jälle see rõve tunne. Õnneks maandus lennuk nii hästi, et ma ei saanud argugi. 13,4 lennutundi läks väga kiiresti - vaatasin paar filmi ja magasin.
Lennukist välja saades kohtusin teistega ja täitsime viisaga seonduvaid dokumente. Leidime ilusti vabatahtlikud ülesse. Nüüd olen hotellis. See on esialgne tekst. Olen rootslasega toas. Rio Grandesse jõudes panen ka pilte. Õnneks elab üks poiss ka Rio Grandes, nii et üksi ei pea lendama.

1 comment:

  1. Nuh, 30 tundi Eestist ära ja eesti keel kui pühitud. Kas Espaniol tuleb sama kiiresti peale?

    Head kohanemist! Rain

    ReplyDelete