Monday 10 October 2011

Nädalavahetus 07.10-09.10.11



Nädalavahetus oli ülitsill. Reedel peale kooli tuli hostisa kooli järgi (jess), muidu oleksin külma tuulega pidanud koju kõndima. Läksime ostma süntesaatorile elektrijuhet. Hostperel on olemas süntekas, kuid senini juhtmeta, niisiis ei ole saanud sellega veel mängida. Kuna ma natukene pinnisin/palusin, et mu sõrmed kibelevad väga mängida, siis täitsid nad minu soovi. Poes pidime järjekordselt ootama, mis on siin üldse väga tavaline.
/ Ükskord autol paranduses järel käies pidime ootama 40 mintsa, et boss kohale saabuks ja oma allkirja paneks alla .:D/ 
Loomulikult koju jõudes olid kõik sünteka ümber. Gonza (hostvenna) printis mulle kiiresti 3 lugu ja ma mängisin. Lõpuks meenus mulle, et mul reedel ju trenn kah. Kell oli 7 läbi - seekord siis trenni ei jõudnudki.
Valmistusin hoopis klubisse minekuks. ( klubi on mõeldud 14-17 aastele ning seal ei müüda alkoholi. Sisse saab kah ainult dokumendiga, mis õiget vanust tõestaks.)  Mu klassiõed helistasid ja teatasid, et 2 tükki on haiged, ühel vanemad ei luba ning üks lihtsalt ei viitsi. Ütlesin  ok, sest  koolis Marius ( vahetusõpilane, aga tuli Rotary kaudu) oli mu käest küsinud, kas ma tahaksin enne klubisse minekut nende poolt läbi tulla. Tol hetkel vastasin ei, oli näha veits mase nägu. Heheh. Õhtul helistasid mulle veel paralleel-klassikad. Enne 12  läksin alla ja vaatasin, ohhoo mu hostisa unustas vist ära, et ta lubas mind peole viia. Ta oli konjakit joonud. Sain naerda. Niisiis kui ema tuli kella poole 1 ajal koju, siis viis ta mind Mariuse juurde kodupeole. Hiljem läksime  kõik koos klubisse.  Kuna mu vanemad ei luba mul taksoga üksi sõita, siis tuli mu hostisa mulle kuskil 5 ajal järgi. Rio Grandes enamasti kõik inimesed sõidavad autodega. Väga vähesed kõnnivad   - vaid päeval ja ilusa ilmaga.  Autoga sõidetakse sellepärast, et siin on natukene ohtlik, eriti õhtul. Ma pole veel seda ohtu eriti märkanud, kuid öösel küll ei tahaks üksi kõndida. Siin on veel nii, et kui kuhugi lapsi viiakse autoga, siis alati vaadatakse järgi, et kas ta läks sinna sisse ja on korralikult hoole all. Niisiis auto on igapäev in.  Me sõidame autoga isegi vanaemale külla, kes elab 100 meetri kaugusel. :D 
Laupäeval  lollitasime Kiaraga. Ootasin, et mulle korvpalli võistlustest märku antakse, aga ei antudki. Aaa tegime PIZZAT -  mu lemmik söök ju. Õhtul läksin Rio Grande Skaudirühma sünnipäevale. Sain  nii paljude lahedate inimestega tuttavaks. Kuna ma Eestis skaudivannet ei jõudnud anda, siis teen seda siin. Jeee. Toimus  sööming, tantsud, näidendid ja lõpuks bailatamine (tantsimine).
Pühapäev. Kiara tuleb hommikul kell 11.30: “Grete, rapido, rapido, ahora 11 y media!“ (Grete, kiiresti, kell on pool üksteist) Kuna ma ei olnud viimasest kahest päevast välja puhanud, siis ütlesin uniselt: „yo 10 minutas dormir y despues yo voi arriba.“(magan 10 minutit ja siis tulen ülesse)  Kuulen kuidas Kiara esimesele korrusele jookseb ja ütleb isale: „  Papa, Grete no quiere voi en Tolhuin ahora, ella quiere dormir.“ (isa, Grete ei taha minna Tolhuini, ta tahab magada.)  Nüüd olin kohe püsti. Mul oli juba meelest läinud, et me pidime Tolhuini minema. Roomasin alla, kõik olid üleval. Pidime kohe minema, aga enne minekut oli veel hommikusöök ja  ma käisin veel pesus ning ootasin tund aega. Niipalju siis kiirest minekust, oleksin saanud 30 mintsa vabalt magada. 

Niisiis Tolhuin. On Rio Grandele kõige lähedamal asuv linnake Tulemaal. Tulemaa on pm Eestiga sama suur, ainult siin on vähem rahvast. Tulemaal on kolm linna: Rio Grande, Ushuaia ning Tolhuin. Viimased kaks on turistide linnad. Tolhuin asub poolel teel Usuhaiasse, elankke on 7 tuhat, väga populaarne, kuna siin on väga ilus. 















































No comments:

Post a Comment