Monday 9 May 2011

SAIN PERE TEADA!!!!!:)

Alles  kirjutasin YFU-le taotlusankeedi, käisin valimispäeval, täitsin rahvusvahelised failid, sain esimese infopaki ning  juba selgus ka mu uus perekond. Täna toimus minu elus suur muutus,  sain oma vahetuspere teada. See oli täitsa üllatus, sest tavaliselt on vahetusõpilased saanud pere teada alles kuu või nädal enne vahetusaastat. Igal juhul olen ma veel sellest väga üllatunud, lausa šhokkis, üliõnnelik, ülikargav ja ülinaeratav. Pere teada saamine on väga positiivne sündmus. Isegi ema oli  mu uuest kohast vaimustuses.  Niisiis, täna see toimus, kui sain YFUlt oma meilile kirja, pealkirjaga : "Sulle on pere".  Esimene reaktsioon oli istuda korralikult toolile ja avada kiri. Ma olin pisarates, sest ma ei saanud seda uskuda. See uudis tuli nii kiiresti. Ma mõtlesin, et mind valitakse viimasena, aga hoopis olen üks esimesi. Niisiis oli kirjas,et manusena saan pere andmed. Avasin ja nägin, kes mu peres oli. Pilte veel polnud, aga nendest andmetest saab ka ülima heaolutunde. Kiiremas korras helistasin emale ja nutsin põnevusest. Ma ei tea kas ta midagi aru sai, sest kilkasin ja nutsin  vastu telefoni. Ühendus katkes ja hakkasin andmeid uurima. Loomulikult oli mulle toeks Sille, kes kuulas mu ülimat õnnetunnet üle tunni telefonis. Tunnen talle kaasa sellest hetkest, kui ta mu kõne vastu võttis. Uurisin andmeid. Praegu on mu perest teada vaid tähtsamad: Perekonnanimi, täpne  elukoht, lisainfo, perekonna liikmed. Pean neile lähiajal kirja kirjutama. Ma ei tea kas nad inglise keelt oskavad, sellepärast lasen hispaania keelde ka igaks juhuks tõlkida. Nimelt minu uus asukoht tulevikus ei ole vähekegi sarnane, mida ma oma natukene oma mõttes soovisin. Ma ei ütleks, et see on kole ja nõme koht, vastupidi, kuid natukene valmistas pettumuse kliima . Ühel põhjusel valisin Argentiina just sellepärast, et seal on enamik aladest soe ja lund ei ole. Öeldi veel ka, et väga väga väga harva on leida pere Lõuna pool, enamasti pidid  YFU Argentiina saatma vahetusõpilasi  Argentiina keskosasse. Minuga aga nii ei juhtunud.  Ma arvan, et paljud inimesed Eestist ei tea Argentiina linnadest ja kohtadest eriti midagi (va. Buenos Aires). 
Niisiis ma hakkan elama lõuna tipus, jah täitsa lõuna tipus, allpool maailma kõige lõunapoolseimat linna. Nimelt asun ma tulevikus elama Tulemaale,  55 000 inimesega külasse Rio Grades.  Kui ma pidin valima omale sihtriigi, siis üks minu soovidest oli ka see, et see oleks Eestist võimalikult kaugel, mistõttu ma  välistasin Euroopa. Nüüd, kui ma lähen tulevikus ikka päris kaugele, nii kaugele, et minust võib saada hoopis jääpingviin, siis võtab kõhedaks. Siiski  vaatamata sellele, et ma lähen külma kohta, olen ma õnnelik. See on ikka ülimalt lahe ja eluks sobilik koht. Mida muud veel tahta, kui sul on ema, isa, vend, õde ,koerad, linnud ja veel super loodus. 






                                                          Tierra Del Fuego ehk Tulemaa










Rio Grande on Tulemaa ülaosas. Siit on ka näha maailma lõunapoolseimat linna Punta Arenas( üle saja tuhande elaniku). Rio Grandest asub veel allpool Puerto Espanol, mida mina nimetaksin lõuna poolseimaks külaks. Kõik on nii lahe.




Loodusest pilte:
















T
Tundub, et seal on palju kalamehi. Minagi panin rahvusvahelisse faili lisaks, et mulle meeldib kalal käia, äkki sellepärast valisidki mind..:)





















Tundub ilus linnakene. See on ka üks ainukesi pilte linnast, enamasti on kõik kala pildid.


Teine pilt sellest linnast. Netist uurides on seal madalad majad,sest seal on mereline kliima. Wikipeediast uurides oli selle linna aastane keskmine maksimaalne temp. 9 kraadi ja madalaim 1 kraad. Tundub külm olevat.






Perest:


Perekond ARAVENA
isa Aravena, Sergio
 ema Carcamo Yañez, Verónica
 vend Gonzalo (13)
 õde Kiara (7) :))    Nii lahe !!!!!!!!


Koduloomad: 2 koera ja linnud.JESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 Otsisin isa ja ema  googlest , kuid midagit kindlat vastust ei saanud, tähendab hetke seisuga tundub , et ma lähen täielikku tsivilisatsiooni.!!!!
Loodan,et teised saavad ka ruttu pere teada, sest selle teada saamine on ikka väga lahe. Perekond on ka sellega nüüd rohkem rahul ja rahulolevamad,sest pere ja koht tundub normaalne.


tsauka

No comments:

Post a Comment