Thursday 26 May 2011

uus infopakk

Sain teise ja ka viimase infopaki YFU poolt, mis sisaldas täpseid lennuaegu, järjekordset ELO kutset, reisija käsiraamatut, YFU Argenetiina kirja, viisaga seotud asju. Kui esimese paki pärast olin väga elevuses, siis nüüd see nii suur polnud. Asi on selles, et see reisija käsiraamat on inglise keeles ja väga paks. Sisaldab enamvähem sama infot, mida koguaeg räägitakse. Aga ülekordamine kulub alati marjaks ära. Lahedat infot oli vähe võrreldes eelmise korraga ja mul on ka juba enamus asju teada: ELO-le minek, vaktsineerimine, viisa, notar, pere, lennud. Mida veel oodata?? Polegi ju, tahaks ainult teada saada, kes on tulevased YFUkad Eestist ja need, kes Argentiinasse lähevad.
Niisiis, lendan minema ikkagi 11.augustil , 12. august jõuan  Buenos Airesesse(BA). Praegu sain ma ainult vahetusriiki minemise ajad, sest minu eest hoolitseb ikkagi veel YFU Eesti ja nemad peavad mind sihtriiki orgunnima. Mu uus kodu asub ikkagi suht kaugel ja ma loodan, et ma ikka lendan sinna. Sihtriigist uuede kodu organiseerib YFU Argenentiina.  Minu sõit peaks kulgema  algusega Helsingist  Londoni Heathrow lennujaama, siis ma ootan mingi 5 tundi ja astun Buenos  Airese õhuliinile. Lendan Britis airwaysiga:) Ma ei ole veel lennu kogupikkust kokku arvestanud,aga kuskil 20  või 30 tunni juurde jääb + BA-st Rio Grandesse. Mõnus, et mul läheb lennuk väheste ümberistumistega. Üks lendas ju Eestist  Tšiilisse niimoodi: Helsingist Saksamaale, Saksamaalt USAsse, sealt Brasiiliasse, siis Santiagosse.

Pere!!!
  • sain nende kohta andmed 9.mail.
  • Google mapist sain uue elukoha teada. Perest pilte  ja nende FB ei leidnud.
  • saatsin järgmine päev neile inglise keeles kirja
  • ootasin
  • ootasin,
  • vaatasin iga hommik ja õhtu oma meili, lootuses seal näha oma hostpere kirja
Kuna ei olnud mulle mitu päeva vastanud, siis mõtlesin, et nad kas ei oska inglise keelt, seal  pole netti või ma ei meeldi ikkagi neile.
  • siis nädala pärast saatsin neile google translatega tõlgitud hispaania keelse verisooni. 
  • Nelja tunniga oli neilt vastus tulnud:D :) ::::::):):):)):)::))):):):):):):):):):):):)jjjejejejejjejejejejei
  • see kiri tegi mind päris õnnelikuks, sest mul oli just olnud klaverieksam ja olin väsinud
  • Kuna kirja lõppu oli hostema lisanud ka oma nime, siis leidsin ta fb-st üles. Lisasin sõbraks, venna ja isa ka.
  • räägin siiani nendega FB-s juttu.

Andmete järgi ma ei leidnud neid fb ülesse, sest Argentiinas on kuidagi see nime värk teistsugune,  umbes nagu venemaal( on nimi, isanimi, perekonnanimi), Argentiinas veel keerulisem. Nt: ema nimi oli andmetes Carcamo Yañez, Verónica, siis fasebookis Veronica Lorena Carcamo,,, ei saa sellest aru. Nägin nende pilte esimest korda. vaatasin albumeid üha uuesti ja uuesti üle, lihtsalt nii lahe.
Teen perest kunagi sissekande.
Muide fb lisavad mind juba mu hostpere argentiina sugulased:D

Vahepeal on nii palju toimunud. Tegin solfis õppeaasta viimase eksami ära (9jjajajjajaja:), esinesin klaveris, tegin avalduse muusikakoolist aasta vahele jätmikseks, olin sünnipäeval, tantsisin, jalutasin Kõrvekülla, lollitasin, käisin korvpallihooaja lõpetamisel ja siis Auras, tegime Sillega Tantsumaratoni Kõrvekülast Tartusse, tegin grilliõhtuid, pidasin  vanaema ja vanaisa  snnp,  tegin refashioniks kolm kleiti ja siis veel kolm seelikut, koristansin korralikult tuba, kirjutasin tutipäeva tegemiseks avalduse, mõtlesin lõpetamise organiseerimise peale ja palju palju muud, siia ei viitsi lihtsalt rohkem kirjutada. Samas kõik asjad lähevad olevikus nii aeglaselt, aga tulevikus ja minevikus väga kiiresti. Alles hakkas ju viimane veerand ja juba hakkame eksameid tegema. Ajakava on mul nüüd juba päris tihe, nii palju asju on vaja organiseerida, eriti seda tutipäeva ja  tutiaktusega seonduvat; suupistete lauda õpetajatele, kaunistusi, oste, raha kogumist, avaldusi, allkirju, ajakava, mänge tutipäevaks. Aga selline ma olen, teen kõike. Ma ei kujutakski ette, kui ilma minuta otsustataks midagi tähtsat, pean alati kõigest teadlik olema ja osalema. Muide hakkan lähitulevikus modelliks, nimelt koolis toimub refashion ja siis ma pean ühte oma õmmeldud kleiti kandma ( teistele kleitidele leidsin modellid, muidu peaks kõike ise kandma). Lisaks 10.juunil lähen ma modelliks kuhugi, kus peab kandma  ja esitama isevalmistatud ehteid. Ma ei tea, mida see endast kujutab, aga tundub põnev.
Tulevik reedel: paralleelklasside koosolek tutipäeva ja titepäeva teemadel, kokkusaamine selle inimesega, kelle ehteid ma hakkan kandma moeshowl (10.juuni), siis on esinemine, vb lähen ka trenni . Laupäeval sõit Põlvasse, kanuutamine, piknik. Pühapäeval üritan puhata, sest tulev nädal on eriti tegevusterohke.

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. pere saatis mulle kirja vastu siis kui olin hispaania keeles kirjutanud, sts,et pere üldse inglise keelt ei oska ja pean enne minekut natukenegi hispaania keelt õppima. Igal juhul olen ma juba nii tuntud tüdruk linnas, et mul on tõkija, ja sõbrad olemas. Väga imelik, lisavad mind juba fb ja üritavad oma vigases inglise keeles suhelda, olen lisamise lõpetanud, kuna ei näe mõtet(ainult sugulased). Ikkagi megalahe:D :)

    ReplyDelete