Thursday 21 April 2011

heiiiiiiipaaaaaaaa!!!

Heiiii!!!!!

Mõningad mu sõpruskonnast teavad, et lähen Argentiinasse vahetusõpilaseks. Ma ei garanteeri, et ma oma vahetusaasta blogi iga päev täiendan, aga luban vähemalt kuus korra oma kogemusi ja emotsioone jagada (kui ma juhuslikult kuskil pärapõrgus interneti puuduses ei ole). Hakkan pidama blogi  oma perele ja sõpradele ning kõigile teistele, kes on huvitatud ühe vahetusõpilase elust teises riigis. Loomulikult tahan ma endalegi kõik mälestuseks kirjutada. Hoiatan ette, et siin võib olla väga palju kirjavigu.

Täna toimub blogi pühalik ristimine, sest kirjutan siia oma ESIMESE sissekande .Ma ei tea kuidas see ristimine käib, aga teeme niimoodi: pühitsetud olgu arvuti ja internet, AAMEN!

Ma tegin selle blogi juba märtsis valmis, aga ühtegi sissekannet ei teinud. Ma arvan praegugi, et on liiga vara kirjutada. Täna sain esimese infopaki YFUlt, millest sattusin väga suurde elevusse. See sisaldas mu lennukuupäevi aga mitte täpseid kellaaegu (neid saan järgmisest pakist). Minek on 11.-12. augustil 2011. Enne seda toimub ka ELO (eelorientatsioon) 10.-12. juuli. YFUst räägin  järgmine kord pikemalt. Pakk sisaldas veel vaktsineerimislehte, kuhu oli veel pandud mingeid vaktsiine, mida ma tegema pean. Argentiina on selline riik, kuhu minnes peab palju süste tegema võrreldes teiste vahetusmaadega. Olen teinud lisaks Eesti riiklikule vaktsineerimiskavale veel kollapalaviku ja a-hepatiidi süsti. Nüüd selgus vajadus vaksineerida veel marutõve, kõhutüüfuse, malaaria profülaktika ja mingi dangue viirusepalaviku vastu, mis on hetkel epiteemia seal kandis.
Kõikidest asjadest kirjutan siis, kui terve päev vaba olen, sest seda teksti on nii palju .



             Grete

1 comment:

  1. Hakkan kindlasti su blogi jälgima. Ise tahan minna USA'sse vahetusõpilaseks, eks see probleem ongi, et pole nii suurt summat võtta taskust! Aga hea on lugeda teiste blogisid ja neile kaasa elada!

    ReplyDelete