Tuesday 14 June 2011

Silm silma







enne veel kui hakkan keemiaks õppima kirjutan teile, mis eile toimus.
 Nimelt nägin vahetusema ja -õde msnis noh õigemini läbi kaamera. Väga lahe kogemus, sest umbes samasugune katsumus tuleb mul järgnemate nädalate jooksul veel korduvalt ja ka siis kui ma Argentiinasse lähen.Ma ei oska ju hispaania keelt ja nemad inglise keelt ja nii me  ainult naeratasime ja mina rääkisin inglise keeles ja nemad hispaania keeles. HISPAANIA KEEL ON NIIIIIIIIIIIIIIII KIIIIIIREEE!!!!!!!!!!!!     Õppisin ühe sõna ka ära -rapido means kiire. No tegelt ka nad rääkisid nii kõrgel helikõrgusel ja väga kiiresti . Paar lauset sain ma aru, aga oskasin neile ainult vastu öelda si. Noh sai naerda.  Lahe oli see, et ühel pool istusin mina ja teisel pool nende suguvõsa. arisa oli tööl ja arvenna oli koolis. Neil oli külas ema venna pere vist . Noh õigemini mingi mitu inimest vaatasid mind korraga nagu mingit staari. arvenna oskab inglise keelt õnneks ja see ema vend ka , mis on vähemalt hea,et ma alguses saan rääkida inglise keeles vajaminevad asjad. Kiara on nii armas.   Rääkisime ja naeratasime vast tund aega ja siis  läksin  ujuma.


 Niisiis sellest videokõnest tähtsam lugu on see, et mul on ikkagi oma tuba. Küsisin gonza käest. Nimelt uues kodus on mul 4 magamistuba, 1 köök, 2 vannituba, siseõu, suurtuba ja söögituba ( see on koos üks suur tuba, ,et vaheseina ei ole vahel), graaž. Endale saan eraldi toa (alguses arvasin,et ma pean jagama), mis värvitakse seda värvi mida ma tahan. See oli päris äkiline küsimus mulle, sest  allo, see tuli ikka väga üllatusena, et nad mu toas remonti teevad. Ütlesin,et ma musta, pruuni ja valget ei taha, kõik teised värvid sobivad. 
Lahe, ise olen väga rahul . Aasta tundub tore olevat, sest nad sõidavad ATV-dega ja matkavad või kalastavad, igaljuhul kästi mul kaasa võtta soojad sportlikud riided. Atv-ga sõitmine kui ohtlik spordiala, siis pean YFU Argentinalt küsima luba-kõik käib reeglitega, ei mingit hiilimist.
 tegin eile ka omale ühe pangakaardi juurde, juhuks kui ma teisega ei saa raha võtta (too on see kooli visa eletronic, mis kehtib ainult aasta lõpuni).





No comments:

Post a Comment